in All, Galego, How our society works

Fin de ano distribuido e open source.

Éste foi un ano intenso de pensar e facer moitas cousas. O 2007 será de rematar parte do empezado. E de crear novos proxectos, sempre dentro da lóxica rede e open-source que agora xa non me abandoa. Como recopilación de fin de ano déixovos aquí un escrito [PDF] que resume certas posicións, un marco a partir do cal actuar e que se pode resumir nas palabras de Arquilla e Ronfeldt:

La mayoría de la gente tal vez espera el surgimiento de una nueva forma de organización liderada por “buenos chicos” que “obran bien” y, gracias a ello, prosperan y se afianzan. Pero la historia no respalda esta opinión. El grupo más destacado de esta nueva forma de organización está constituido a partes iguales por descontentos, irresponsables y oportunistas avispados, ansiosos por beneficiarse de nuevas formas de maniobrar, explotar y dominar.

Hace muchos siglos, por ejemplo, con el surgimiento de las formas jerárquicas de organización, que desplazaron a las formas tribales consultivas tradicionales, aparecioeron en diversas partes del mundo caciques despiadados proclives a la conquista milita, así como sociedades secretas violentas dirigidas según el rango, mucho antes de que la forma jerárquica madurase a través de la institucionalizaciíon de los Estados, imperios y sistemas burocráticos y administrativos profesionales.

Asimismo la expansión inicial de la forma de mercado hace sólo unos siglos, es vió acompañada de una prole de usureros, piratas, contrabandistas y monopolistas que intentaba eludir los controles del Estado sobre sus empresas y ganancias.

Non hai destino que veña dado, que non debamos conquistar. Feliz ano novo a todos!

Leave a Reply

Webmentions

  • O bazar de nes » Democracia e plurarquía para comeza-la semana

    […] Seguimos conectándonos… e descubro que David de Ugarte e Sofía se fan eco do mash-up, da integración que fixen como declaración de intencións de ano novo: crear plurarquías, deixar a un lado as vellas e rancias democracias. Traballar con lóxica rede e filosofía open-source. Qué dicir! Sólo agradecer de novo a David que me permita crear mezclar os seus pensamentos e os meus nun documento. […]